Brev:
D dråber
15. august 2014
Alder:
1 mdr.
D dråber
Kære Helen
Så har vi fået en lillebror og som trives indtil videre. Hvor er det bare fantastisk og hårdt at have en lille baby i huset igen.
Jeg er dog i tvivl om hvilken D dråber jeg skal vælge, har hørt om D pearls lavet på olivenolie, hvor man prikker hul på kapslen og så giver det til baby. men dosis i disse D pearls er jo dobbelt så høj som den anbefalede dosis på 10 mikrogram. kan læse mig frem til at nogen mødre så giver hver anden dag eller at at man jo ikke får det hele med ud hver gang. Men hvad er din holdning til at give baby D pearls?
Med venlig hilsen
mor for 2. Gang